Menadžment i administracija predstavljaju najbitniju stavku u efikasnom upravljanju i održavanju objekata. Koordinacijom svih aktivnosti, ljudi i resursa, menadžment pronalazi optimalna rešenja za funkcionalno korišćenje objekata, a kroz pružanje sledećih usluga:

  • Priprema plana i programa održavanja
  • Koordinacija svih aktivnosti na pružanju usluga održavanja, kao i izvršnih sertifikovanih službi
  • Koordinacija svih zaposlenih na održavanju
  • Koordinacija sa komunalnim službamba po pitanju inicijativa Korisnika
  • Prikupljanje i analiza za vanredno održavanje i naknadne radove
  • Pribavljanje i arhiviranje tehničke dokumentacije
  • Prijem i obrada reklamacija Korisnika
  • Mogućnost prijave primedbi putem Call centra
  • Kreiranje i vođenje web portala naselja
  • Obaveštavanje o radovima, kreiranje i slanje izveštaja
  • Registracija stambene zajednice, vođenje knjigovodstvene dokumentacije stambene zajednice, pomoć pri održavanju sednica stambene zajednice