- Priprema plana i programa održavanja
- Koordinacija svih aktivnosti na pružanju usluga održavanja, kao i izvršnih sertifikovanih službi
- Koordinacija svih zaposlenih na održavanju
- Koordinacija sa komunalnim službamba po pitanju inicijativa Korisnika
- Prikupljanje i analiza za vanredno održavanje i naknadne radove
- Pribavljanje i arhiviranje tehničke dokumentacije
- Prijem i obrada reklamacija Korisnika
- Mogućnost prijave primedbi putem Call centra
- Kreiranje i vođenje web portala naselja
- Obaveštavanje o radovima, kreiranje i slanje izveštaja
- Registracija stambene zajednice, vođenje knjigovodstvene dokumentacije stambene zajednice, pomoć pri održavanju sednica stambene zajednice

Menadžment i administracija predstavljaju najbitniju stavku u efikasnom upravljanju i održavanju objekata. Koordinacijom svih aktivnosti, ljudi i resursa, menadžment pronalazi optimalna rešenja za funkcionalno korišćenje objekata, a kroz pružanje sledećih usluga: